Benim tavsiye edilen günlük değerim nedir?

FatSecret hedefinizdeki kiloya ulaşmakta size günlük kalori hedefi vermek için Tavsiye Edilen Günlük Değeri veya TGD hesaplar.

TGD hesaplamaları, yaş, kilo, boy, cinsiyet ve aktivite düzeyi de dahil olmak üzere özgün faktörlere dayanır.

%88
TGD*
(1760 kal)
88% TGD
*TGD üzerine kurulmuş 2000 kalori
Örnek

TGD ayarlandığı anda, tüm yemekler, yemek günlüğü ve diyet takvimide içinde olmak üzere TGD'ye göre ayarlanır.

Kalori Dağılımı:
 
Karbonhidrat (%48)
 
Yağ (%32)
 
Protein (%20)
Örnek

Bütün yemekler için yağ, karb ve protein arasındaki kalori analizini ve yemek günlüğü ve diyet takvimini görebilirsin. Bu diyetlerinin bir parçası olarak belirli bir beslenme çizgizini takip eden insanlara gerçekten yardım edebilir.

TGD istediğiniz zaman yeniden hesaplayabilir veya değiştirebilirsiniz ve gelecekteki ilerlemeleriniz yeni TGD'nize bağlı olacaktır.

Tavsiye Edilen Günlük Değerini Hesapla(TGD)

Yaş:
Kilo:  kg (lb'ye değiştir)
Boy:  cm (İnçe değiştir)
Cinsiyet:
Diyet Hedefi:
Aktivite Düzeyi*:
  TGD mi Hesapla  


* Hangi aktivite düzeyini seçmeliyim?

Aktivite Yok – Başlıca günlük yaşam aktiviteleri, dinlenmek, masa başında çalışmak veya araba kullanmak gibi. Orta düzeyde ev işleri ve ayakta durmakda içine dahil olabilir ama hiçbir hafif egzersiz yapılmadan.

Az Aktif – Günlük yaşam aktiviteleri ek olarak, uzun süre ayakta durmak veya ev işleri gibi daha yorucu aktiviteler üstlenilebilir. Yapılan bazı hafif egzersizler, yavaş yürümek, acele etmeden bisiklet sürmek veya bahçe ile uğraşmak gibi.

Aktif – Minimal oturma ve/veya dinlenme ve ayakta ve/veya bazı fiziksel çalışma gerektiren bir ortamda çalışmak olabilir. Orta düzeyde egzersiz, dans, tempolu yürüyüş veya yüzme gibi düzenli olarak uygulayın.

Çok Aktif – İnşaat ve/veya yoğun çalışma ortamı haftanın birçok gününde inşaatcılık ve/veya şiddetli aktiviteler gibi, koşu, spor ekipmanlarını kullanma veya fiziksel bir spora katılmak.
 
Uygulamayı al
    
© 2019 FatSecret. Tüm hakları saklıdır.